Kategória: Personal Brand.

Az egyik leghíresebb fehérneműmárka, a Triumph vetkőztette le őket.

Közös márkaüzenetük: “Ti már megtaláltátok az Igazit? Nekem sikerült! KöszönömTriumph ezt a csodálatos élményt!”

Küldetésük, hogy 500 ezer nő számára segítsenek megtalálni a tökéletes melltartót.

Tatár Csilla a Blikk-nek azt mondta: “kizártnak tartom, hogy ennél többet megmutassak magamból. Erre azt szokták ugye mondani, hogy semmit nem lehet biztosan kijelenteni előre, de ebben az egyben ezer százalékig biztos vagyok.”

triumph-tatar-csilla

Tatár munkáltatója, a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap arra a kérdésre, hogy a cég vezetése egyetért-e azzal, hogy a hamarosan induló Petőfi TV arca, Tatár Csilla fehérneműs reklámkampányban szerepel, azt válaszolta: „A képeket tüzetesen megvizsgálva azt kell mondjuk: igen.”

Ábel Anita a Facebook-on osztotta meg képeit: “Nem szoktam munkát kirakni, de erre nagyon büszke vagyok”

triumph-abel-anita

Liptay Claudia sem fosztotta meg rajongóit képeitől a Facebook-on.

triumph-liptay-claudia

(BrandTrend)