Kategória: Képes hír és Média.

Admin kategória: Képes hír.

Megújul Magyarország egyik legismertebb vásárlói eseményének arculata, a JOY-napok felfrissített 3D-kreatívokkal jelentkezik. A márka tulajdonosa, a Marquard Media belső csapata végezte el a brand refresh feladatokat. A változatos tematikájú vásárlói napok sorozatához illeszkedő, ugyanakkor koherens arculat módosított logóvariációkat is kapott.

Minden JOY-nap során rengeteg online látogatói adat keletkezik, amelyekből világosan kirajzolódik, hogy a különböző női korcsoportok között nagyon hasonló a látogatók megoszlása. A demográfiai információk tükrében fontos szempont volt, hogy a dizájnt a fiatalabb korcsoport izgalmasnak találja, azonban az idősebbek se idegenkedjenek tőle.  A vásárlói magatartás változását és az események alatt eddig felhalmozódott vásárlói demográfiai adatokat is beépítették az arculat kialakításánál.

JNP-B&H web

A JOY-napok névadó médiuma Magyarország egyik legolvasottabb divatmagazinja, a JOY Magazin – az új dizájn kialakításakor pedig fontos szempont volt a korábbi megoldással ellentétben, hogy a logó a márka szerves részévé váljon, és megjelenjen a sorozatszerűség, hiszen a JOY-napok immáron különböző tematikus változatokban is jelentkezik. A változó színpárok és az ikonok mind egy-egy tematikát jeleznek. A különböző variációk (Beauty & Health, XMAS Special) mellett a tavaszi és az őszi JOY-napok is módosított logót kapott. Az új logóváltozatok könnyen alkalmazhatóak a különböző kommunikációs platformokon, színeikben és vizuális elemeikben erősítik a tematikát, azonban összhatásukban egységet, letisztultságot képviselnek.

A vizuális koncepció megvalósításához az elmúlt évek legdinamikusabban fejlődő trendjét, a 3D-s vizuális világot választották. A 3D-arculat egy „mobil first” alapú, digitálisan inspirált irány, divatos, de nem elkoptatott, amely remek játéklehetőséget nyújt az online felületeken túl lentikuláris CLP-n vagy televízióban is.

Alkotók:

Csörgő Georgina – Marquard Media, Lead Designer

Szöllősi Vivien – Marquard Media, brandmenedzser

Lakinger József – Marquard Media, üzletfejlesztési és marketingigazgató