Kategória: Képes hír és Média.

Admin kategória: Képes hír.

A Comcast Corporation és a ViacomCBS Inc. bejelentette, hogy partnerségre lépnek egy új előfizetéses video-on-demand (SVOD) szolgáltatás indításáért több mint 20 európai országban, 90 millió háztartás számára. A SkyShowtime több évtizedes lakossági szolgáltatói tapasztalatot ötvöz a legjobb szórakoztatással, filmekkel és saját gyártású sorozatokkal az NBCUniversal, a Sky és a ViacomCBS kínálatából, ami magába foglalja a SHOWTIME, a Nickelodeon, a Paramount Pictures, a Paramount+ Originals, a Sky Studios, az NBCUniversal, a Universal Pictures és a Peacock tartalmait. A szolgáltatás hatalmas tartalomkínálata minden műfajt és nézői csoportot átölel, a gyerek és családi műsoroktól, a legfontosabb franchise-okon és premier filmeken át a helyi gyártású, dokumentum- és egyéb műsorokig.

Az új SVOD szolgáltatás a hatósági jóváhagyásoktól függően, várhatóan 2022-től indul. Összesen több mint 20 országban lesz majd elérhető: Albániában, Andorrában, Bosznia-Hercegovinában, Bulgáriában, Csehországban, Dániában, Észak-Macedóniában, Finnországban, Hollandiában, Horvátországban, Koszovóban, Lengyelországban, Magyarországon, Montenegróban, Norvégiában, Portugáliában, Romániában, Spanyolországban, Svédországban, Szerbiában, Szlovákiában és Szlovéniában.

A SkyShowtime több mint 10 ezer órányi szórakozást kínál majd a legnevesebbek közé tartozó alkotóktól és a világszerte legkedveltebb tartalmakból. Az új szolgáltatásban a minőségi, népszerű és klasszikus tartalomkönyvtár, gyermek és családi műsorok mellett minden hónapban elérhetőek lesznek új exkluzív premier film- és tv-sorozat bemutatók is.

„A SkyShowtime elindításával egyedülálló lehetőségünk nyílik arra, hogy a globális tartalomgyárunkat hasznosítva ezekben az országokban rövid idő alatt nagy léptékben hozzunk létre vonzó streaming szolgáltatást, egy átgondolt, többfázisú stratégiai befektetés révén” – mondta Raffaele Annecchino, a ViacomCBS Networks International elnök-vezérigazgatója. „Az Egyesült Királyságban, Olaszországban és Németországban legutóbb bejelentett Sky-partnerség mellett a SkyShowtime hatalmas lehetőséget biztosít arra, hogy felgyorsítsuk a piacbővítésünket és vezető pozícióba kerüljünk az európai SVOD terén.”

„Az új streaming szolgáltatás, a SkyShowtime Amerika és Európa legjobbjait egyesíti, ikonikus márkákkal és világszínvonalú szórakoztatással, fogyasztók milliói számára, több mint 20 új európai piacon” – mondta Dana Strong, a Sky csoport vezérigazgatója. „Legutóbbi megállapodásunk nyomában, amellyel a Peacockot kínáljuk a Sky platformon, ez az együttműködés lehetőséget nyújt arra, hogy újszerű módon, gyors ütemben terjesszük és hasznosítsuk tartalmainkat Európa-szerte. Az NBCUniversal, a Sky és a ViacomCBS egyedülálló tartalmaira építve a SkyShowtime a családok minden tagja számára igazán vonzó kínálatot vonultat fel, erős márkaismertséggel ezekben az európai régiókban.”