Kategória: Hír és Média.

Admin kategória: Hír.

A sorozat első adásában Mihálovits András, Bódis András, a Válasz Online kiadójának vezetője, Hammer Ferenc médiakutató, valamint Nagy Iván, a hvg.hu felelős szerkesztője többek között arra keresték a választ, hogy létezhet-e ma Magyarországon gazdaságilag független médiavállalkozás, mennyire adaptálhatóak a külföldi előfizetési/támogatási megoldások és mi kell inkább a függetlenséghez: előfizetők vagy céges hirdetők? Mennyire kitartók az olvasók: Impulzusból támogatnak vagy online is újjáéledhet a régi újságelőfizetési modell? Mi számít egy előfizetéses felületnél „hír-rablásnak” és hogy lehet megakadályozni azt? Mennyire lehet hosszú távú a jelenlegi modell, avagy olvasnak-e a fiatalok hagyományos online sajtótermékeket és miért hajlandóak fizetni is?

„A Next9 olyan tartalomügynökség, ahol kommunikációs szakemberek, újságírók, és kreatív művészek együtt dolgoznak ki és valósítanak meg kommunikációs stratégiákat és kampányokat. Rengeteg, a szakmával kapcsolatos kérdés foglalkoztat minket, amelyekről sokat beszélgetünk házon belül és kívül is – innen jött az ötlet, hogy olyan témák ezek, amik podcast formában másoknak is érdekesek lehetnek” – mondta Győri Kriszta, a Next9 egyik alapítója. Hozzátette: „a sorozatban a magyar médiavilág meghatározó szereplői, valamint nagyvállalatok kommunikációs szakemberei beszélgetnek majd.”

Az első évad további részeiben Kert Attila, az Euronews igazgatója, Szirmay Dávid, a Blikk főszerkesztő-helyettese és Polyák Gábor médiaelemző beszélget majd fake newsról és a social media szerepéről a hírfogyasztásunkban, szó lesz továbbá a hazai lifestyle média átalakulásáról, Szinai Ádám, a CIB Bank és Szabó Ibolya, a Dreher Sörgyárak kommunikációs vezetői, valamint Pál Zsombor, a Kreatív főszerkesztője pedig arról beszélgetnek, hogy Magyarországon mennyire érezhető és miként kezelhető a globálisan is tapasztalható bizalmi válság.