Kategória: Képes hír és Média.

Admin kategória: Képes hír.

A Ringier Axel Springer Magyarország és Republic Group kommunikációs stratégiai együttműködésének második lépése volt a Glamour.hu weboldalának aktualizálása és annak beharangozása.

A kreatív koncepció kidolgozása során a Republic Group célja volt, hogy a GLAMOUR weboldalának szlogenje és vizuális világa illeszkedjen a már jól ismert offline és online tartalmakhoz. A kampány alkalmával a 100% Önmagad, 100% GLAMOUR platformot alakította át az ügynökség úgy, hogy nem csak a megújulást emelte ki, hanem a honlap konkrét előnyeit és változásait is beépítette a kommunikációba. Az ügynökség a szövegekben számokkal és százalékokkal játszva mutatta be, mi mindent nyújt a márka: “33%-kal egyszerűbb keresőfelület. 100%-ig rád szabva. Ilyen az új glamour.hu.”

„A márka digitális jelenléte nagyon erős, kifejezetten a közösségi platformokon. A gyorsan fejlődő, modern social megoldásokat kell tükröznie a website-nak is, ezért a fejlesztés során a korszerű megjelenésre és a UX-re fókuszáltunk és szem előtt tartottuk a nemzetközi trendeket. Nemcsak a dizájn, de a felhasználói élményt szolgáló technikai újdonságok is azt a vonalat követik, amihez a mobilappokon és a közösségi oldalakon már hozzászoktak a márka követői és ami kényelmes számukra” – foglalja össze Králik Dóra, a márka marketing menedzsere.

A kreatív tartalmak középpontjában az olvasók állnak, akik különböző elektronikai eszközökön böngészik a megújult honlapot. 

A stratégia fontos eleme egy márciusi mikro-influencer kampány: a márka tíz véleményvezérrel működik együtt, akik a Glamourhoz hasonlóan maguk is a sokszínűség, az inkluzivitás és a nőiesség értékeit képviselik. A mikro-influenszer kampány egységességét a NANDI magyar designer márka segíti egyedi, a kampány arculatához illő pólóival, amiket a véleményvezérek viselnek a promóció során. A kampányt gazdagítja egy online nyereményjáték is: CAKÓ Kinga divattervező, a GLAMOUR Women of The Year tavalyi kategóriagyőztesének egyik legújabb kollekciós ruháját nyerheti meg egy szerencsés olvasó – természetesen a „100%-ig Rád szabva” szlogennek megfelelően.

A kommunikáció főként online felületeken fog zajlani, bannerek, Instagram story és Facebook carousel hirdetések terelik majd a látogatottságot a megújult weboldalra, illetve offline print reklámok fogják támogatni az internetes tartalmakat.

„Egy-egy új koncepció megalkotása közben fontosnak tartom, hogy mindig a célcsoport helyébe képzeljem magamat. Ebben az esetben ez nagyon könnyű volt, mert magam is imádom a divatot” – teszi hozzá Tardy Tímea vezető grafikus.

Megbízó:
Ringier Axel Springer Magyarország Kft.

Magazinüzletág-igazgató: Tóth-Császár Gergely
Marketingigazgató: Holovács Annamária
Brand manager: Králik Dóra

Reklámügynökség:
Republic Group
Kreatívigazgató: Márton Szabolcs
Art Director: Tardy Tímea és Katona Mariann
Szövegíró: Kováts Gergely és Domán Gergő
Group Account director: Rummel Gábor