A GLAMOUR leginkább az önerőből beindítható, legtöbbször egy kreatív ötleten alapuló mikro- és kisvállalkozások életre hívásában látja saját inkubátori szerepét. Ennek első állomása a GLAMOUR Small Business Summit online konferencia, amely június 27-én szombaton többek között olyan magyar üzletasszonyok előadásaival várja az érdeklődőket, mint Jagasics V. Hedvig, a Sugarbird divatmárka alapítója, Szalai Dóra, a Chez Dodo macaron manufaktúra alapítója, Tomán Szabina életmód-tanácsadó, Varga Sári, a Socially gasztromarketing ügynökség alapítója, vagy Muszula Tímea, a Laura Virágszalon képviseletében. A programból nem hiányozhatnak a pénzügyi és vállalkozásindítási tanácsok, ahogyan a munkapszichológiai ismeretek sem.
A június 27-i online rendezvény még csak a bemelegítés: a GLAMOUR Business eseménysorozat szeptemberben folytatódik egy kiterjesztett, bővebb szakmai programmal, egy sokszínű és inspiráló, személyes részvétellel zajló konferencia keretei között.
„Rengeteg fiatal nőt elérő médiamárkaként felelősséget érzünk aziránt, hogy hazai sikertörténetek, követhető példák bemutatásával biztassuk az olvasóinkat: vegyék kezükbe az életüket, legyenek saját sikerük kovácsai a szakmájukban vagy a saját vállalkozásukban ugyanúgy, mint a magánéletükben. Hiszen az anyagi önállóság a szabad döntések egyik alappillére” – mondja Maróy Krisztina főszerkesztő a rendezvénysorozat küldetéséről.