Kategória: Képes hír és Média.

Admin kategória: Képes hír.

Rendhagyó közösségi média kampánnyal erősíti az összefogás és a példamutatás fontosságát a járványügyi helyzetben a SPAR. A kampány fő üzenete természetesen megegyezik a kormányzat központi üzeneteivel, de személyesebb hangvételt használva: a „Vigyázzunk egymásra”, „Maradj otthon” és „Segítsünk a nagyiéknak” üzenetek hashtag formájában is erősítik a kommunikációt. Az influencerek részletes, pontokba szedett jótanácsokkal jelentkeznek a saját felületeiken, és képi vagy videós tartalmakat is gyártanak, egyéni stílusban.

A kampány legfontosabb gondolata az összefogás, a generációk közötti segítő kapcsolat erősítése, amelyet a világjárvány okozta rendkívüli helyzetben soha nem látott jelentőséggel bír. A SPAR számára kiemelten fontos nem csak a dolgozók, hanem vásárlók egészsége is, ezért számos olyan intézkedést vezetett be és kommunikál különböző platformokon, amely megelőzi a koronavírus terjedését – írják.

A fiataloknak szóló edukációs kampányban az alábbi jó tanácsokra hívta fel a figyelmet: 

– előzetesen telefonon mérjük fel az idős személy igényeit

– indulás előtt alaposan, a kézhigiéniai javaslatoknak megfelelően kezet mosunk

– vásárlást egyedül végezzük

– az ebéd utáni (12 óra után) időszak a legjobb, mint a vásárlás időpontja

– tartsuk be a 2 méteres távolságot áruházon belül és kívül

– abban a napszakban vásároljunk, amikor nincsenek sokan

– gumikesztyűben és maszkban vásároljunk

– ne halmozzuk fel az árucikkeket

– az élelmiszereket kézzel nem érinthetjük meg, ehhez a kihelyezett zacskókat/kesztyűket/csipeszeket használjunk

– lehetőség szerint önkiszolgáló pultnál fizessünk, bankkártyával

– dupla zacskóba/szatyorba tegyünk mindent, jól zárjuk le

– kiszállításnál nem kézbe adjuk, hanem letesszük a bejárathoz (ablak, ajtó, kilincs,stb.)

– folyamatosan fertőtlenítsünk, akár a zacskó fülét is

– telefonon értesítsük az időseket, hogy megérkezett a csomagjuk

– tartsuk a kapcsolatot folyamatosan az idősekkel, hogy ne érezzék egyedül magukat.

A közösségi média kampány március 25-én indult, olyan influencerekkel, mint: Szabó Hédi, Esztergályos Patrik, Szabó „Csuti” András, Dér Heni, Horváth Gréta, Kárpáti Rebeka, Laskoy Noémi, Pápai Joci, Aryee Claudia Dedei, Solti Ádám, Tápai Szabina, de időközben már több influencer is csatlakozott a kampányhoz.