Kategória: Hír és Média.

Admin kategória: Hír.

2018. március elején debütált a Béresmozgás.hu oldal. A csont és porcbarát életmódot körüljáró weboldal a mozgás, a táplálkozás és az egészségmegőrzés területeiről válogatja tartalmait, amelyekkel az idősebb korosztályt célozza meg.

Béres Gyógyszergyár Zrt. a frissen induló szakmai beteg-edukációs programjának támogatása érdekében tendert írt ki egy olyan content marketing célokat is megvalósító website fejlesztésére, amely kifejezetten a mozgásproblémával küzdő emberek és hozzátartozóik számára kínál edukációs és preventív tartalmakat. A szakmai feladatot tovább nehezítette, hogy a felület alapvetően több, eltérő életkorú célcsoportot kíván megszólítani, hiszen a mozgásproblémák huszonéves kortól egészen az öregkorig jelentkezhetnek.

A pályázat győztese, a weboldalt és az oldal szakmai anyagait fejlesztő Neo Interactive ügynökség emelte a tétet annyiban, hogy az írott műfaj mellett, a célcsoport médiaszocializációjából kiindulva „TV”, illetve „rádió” szolgáltatást épített be az oldalba. Az induló videógyártás visszahozza az TV torna „Idősebbek is elkezdhetik” hangulatát, míg a podcast anyagok az orvosi konzultációk atmoszféráját teremtik majd meg a felhasználók számára. A weboldal mindezek mellett természetesen nem mond le a fiatalabb korcsoportok edukációjáról sem, a korcsoport jelzettel ellátott tartalmak jelentős része az ő figyelmükre számít. A honlap a közösségi tartalmakból is válogat, az oldalba épített „social feed” felület feladata az lesz, hogy a Béres Egészségklub, illetve más releváns felületeket szemlézve, erősítse az oldal közösségteremtő képességét.

Szabolcsik Tamás, a Béres Gyógyszergyár termékmenedzsere szerint az internetes platform megérett arra, hogy az idősebb korosztályok számára is személyre szabott válaszokat adjon az életmód, a táplálkozás és az egészségügyi kérdések kapcsán. A projekt kapcsán kifejtette: „a nemrég elindult »Béres – A mozgás szakértője« program célja, hogy segítse az orvosok és a betegek közötti kommunikációt. Meggyőződésünk, hogy a hatékony információcsere hozzájárul az egészségügyi problémák eredményes kezeléséhez, és ennek egyik megjelenése – mára már az idősebb korosztály esetében is – a színvonalas és releváns tartalmakat kínáló online felület”.
(BrandTrend)