Kategória: Képes hír és Média.

Admin kategória: Képes hír.

A Cannes Corporate Media & TV Awards várja a kreatív munkákat a kommunikációs ügynökségektől, film producerektől, vállalatoktól, TV csatornáktól és diákoktól. Immáron kilencedik éve díjazzák a legkiemelkedőbb alkotásokat Arany, Ezüst és Fekete Delfin trófeákkal. Jelentkezési határidő: 2018. június 8.

A nevezés menete és a kategóriák

A versenyre online lehet jelentkezni, minden 2016. január 1. után sugárzott/készült/online közzétett munka pályázhat. A filmek feltölthetők az online regisztrációs rendszerbe vagy elküldhetők DVD-n vagy CD-n. A pályázók az alábbi öt fő kategóriában versenyezhetnek: Corporate Films and Videos, Documentaries and Reports (TV, Online, Cinema), Online Media, Production Arts & Crafts és a Student kategória. Az alkategóriákkal együtt összesen 42 kategóriában lehet indulni. A kategóriák listája egy újabbal bővül: a vállalati videók egy új alkategórát kapott, „360-Degree Videos, Virtual Reality”, itt 360 fokos és VR videókat várnak.

Zsűri és a Díjátadó Gála

A független, nemzetközi zsűri tagjai között vannak Oscar és Emmy díjasok, filmrendezők, vállalati film- és média szakemberek, marketing és kommunikációs szakértők. Idén már harmadik éve versenyezhetnek a legsikeresebb vállalatok a Kék Delfin Trófeáért és válhatnak ezáltal az Év Produkciós Irodájává. A Fehér Delfin trófeát – a Grand Prix-t – a verseny legjobb filmje nyeri el. Idén a Díjátadó Gála szeptember 27. és 28. között lesz Cannes-ban, Franciaországban. Ebben az évben is meg lehet tekinteni a díjátadó előtt a pályaműveket a Media Center-ben. A nagy érdeklődésre való tekintettel az előadássorozat, amelyet először 2016-ban szerveztek, folytatódik az idei Gálán is.

Magyar nyertesek

2017-ben rekord számú magyar nyertes született. „E.ON Safety F1rst: The Story of Zoltán Sütő” filmmel a McCann Budapest két kategóriában is aranyat nyert (HR és Internal Communication). Míg az Artificial Group (MOL Multipont Arnold), a Liszt Ferenc Zeneakadémia (Bartók World Competition & Festival – Image Spot) és a Greenroom Marketing Communication (REGNUM TOY STORY ) egy-egy ezüst trófeával térhetett haza.
(BrandTrend)