Kategória: Hír és Média.

Admin kategória: Hír.

A Sony Pictures Television Networks a világ számos országában működtet kategóriájukban vezető csatorna-márkákat. Régiónkban elsőként Magyarországon debütálnak a Sony tévécsatornák, amelyeket a világ egyik legnagyobb szórakoztató márkája és egyben tartalomgyártója hoz el a hazai nézőknek. Mindkét csatorna kiaknázatlan nézői igényeket elégít ki minőségi tartalmaival és felejthetetlen élményt nyújt egyedülálló márkáival, így erősítve az AXN, VIASAT3 és VIASAT6 csatornákkal együtt a Sony portfólió jelenlétét a régióban. Az AXN White októbertől Sony Max-ként, míg az AXN Black Sony Movie Channel-ként folytatja.

SONY_MAX_LOGO_resize

A Sony Max a fiatalos női közönséget szólítja meg, különleges reality blokkok, gasztroműsorok, csajos sitcom-ok és romantikus vígjátékok teszik ellenállhatatlanná kínálatát. Sőt, külön, dedikált saját gyártású műsort is kap majd a csatorna egyéb exkluzív tartalmai mellett. A Sony Max-on minden megtalálható lesz, ami a fiatal női nézők számára nyújt garantált szórakozást.

SONY_MC_LOGO_resize

A Sony Movie Channel a modern remekműveken, a legújabb klasszikusokon, illetve kultikus történeteken keresztül hozza el az igazi moziélményt nézőinek, kiegészítve ezt a népszerű filmek minőségi sorozat feldolgozásaival. A világ egyik legnagyobb mozigyártójának tévécsatornája kicsit férfiasabb tartalmakat kínál, gondosan összeválogatott különleges tematikák mentén, hogy a különböző stílusok rajongói is megtalálják kedvenceiket.

“A magyar piac a fejlődés egy új szakaszába lépett, ezért már nem elegendő csupán az újabb és újabb sikeres saját gyártású produkciók készítése, valamint a vezető nemzetközi sorozatok műsorra tűzése, hanem portfólió szinten is lépnünk kellett. A Sony Max és a Sony Movie Channel egyedi, meghatározó pozícionálásuknak köszönhetően eddig kiaknázatlan nézői csoportokat szólítanak meg, kevésbé mainstream, azonban pont ezért rendkívül izgalmas és jelentős arányban exkluzív tartalmaikkal. A Sony család részeként, amely a világ egyik legnagyobb tartalomgyártó- és szolgáltatója, eljött az idő, hogy újragondoljuk eddigi startégiánkat és a magyar piacra is elhozzuk ezeket a márkákat, annak érdekében, hogy biztosítani tudjuk portfóliónk növekedését” – nyilatkozta John Rossiter, a SPTN CE ügyvezető igazgatója a fejlesztéssel kapcsolatban.
(BrandTrend)