Kategória: Képes hír és Média.

Admin kategória: Képes hír.

Vasárnaponként vadonatúj epizódokkal folytatódnak a Tini Nindzsa Teknőcök. Donatello, Leonardo, Michelangelo és Raffaello már több mint 30 éve szórakoztatják a rajongókat, először képregényfiguraként, majd menő sorozatszereplőkké váltak, napjainkban pedig több mozifilm főszerepében is feltűntek. Azt azonban kevesen tudják, hogy a hatalmas népszerűségnek örvendő karakterek karrierjük hajnalán igazi háborút robbantottak ki. Méghozzá nem is akármilyent: pizzaháborút! Hőseink pizza iránti rajongása ugyanis olyan mértéket öltött, hogy a két legnagyobb amerikai óriáscég, a Pizza Hut és a Domino’s is versenybe szállt és majdnem 6 milliárd forint értékű marketingkampányt építettek a teknőcök köré.

A Tini Nindzsa Teknőcök frissen debütáló epizódjaiban főhőseink minden eddiginél izgalmasabb harcokba keverednek. A teknősök nehéz helyzetben találják magukat, hiszen találkoznak valakivel, akit képtelenek legyőzni…

tini_nindzsa_teknocok_nick

A teknősök rajongóit vadiúj rajzfilmsorozattal is megörvendezteti a gyerekcsatorna. A 2018 őszén jelentkező Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles munkacímmel debütáló 2D animációs sorozat 26 részben mutatja majd be Leonardo és testvérei kalandjait New York misztikus városában. A négy testvér bizarr lényekkel veszi fel a harcot, miközben a modern kor veszélyeivel is szembe kell nézniük. „A Teknőcök folyamatos megújulásra képesek, van bennük pezsgés és relevánsak minden felnövekvő generáció számára, miközben a felnőtt rajongók igényeit is kielégíti” – mesélte a Nickelodeon elnöke, Cyma Zarghami, aki azt is elárulta, az új sorozatot több humor, fiatalosság és könnyedebb hangvétel jellemzi majd.
(BrandTrend)