Kategória: Képes hír és Média.

Admin kategória: Képes hír.

2016. augusztustól a Magyar Narancs Online az Adaptive Media Sales House-szal létrejött stratégiai együttműködés alapján a hirdetési hálózat hírportfólióját erősíti. A kiadvánnyal együtt az Adaptive Media már összesen havi 1,6 millió online hírolvasót ér el.

“A Magyar Narancs a hazai újságírás ikonikus márkája, ami negyedmilliót bőven meghaladó minőségi online olvasótáborral bír” – mondta Sopov István, az Adaptive Media ügyvezetője. “Örömmel és büszkén üdvözöljük a kiadót stratégiai partnereink között.”

A hír- és gazdasági portfóliójában többek között a 444.hu, a Magyar Nemzet Online, a Válasz.hu és a Privátbankár.hu hirdetési felületeit is értékesítő Adaptive Media kínálata havi közel 300 ezer olvasóval és több mint 1 millió oldalletöltéssel gazdagodik. A sales house a tematikus kiadványcsoportok egyedi és együttes elérését kihasználva rendkívül hatékony megoldásokat biztosít a hirdetők igényeinek megfelelően.

stohl_andras_magyar_narancs

“A nyomtatott hetilap mellett a Narancs online kiadása is egyre fontosabbá válik, ezért is örülünk annak, hogy  a jövőben webes reklámfelületeink értékesítésekor a legnagyobbak ligájában dolgozhatunk együtt az Adaptive-val.  Első tapasztalataink jobbak nem is lehetnének: függetlenség, professzionalizmus és korrektség a közös nevező” – mondta Bojtár B. Endre, a hetilap főszerkesztője és a kiadó ügyvezető igazgatója.
(BrandTrend)