Kategória: Képes hír és Média.

Admin kategória: Képes hír.

Mi sem bizonyítja jobban, hogy a keresztrejtvények soha nem mennek ki a divatból. Gyakran láthatunk a vonaton, vagy buszon utazókat, akár szabadság alatt a parton napozókat, esetleg a villamosra várakozókat, ahogyan keresztrejtvényeket fejtenek. Sokkal gazdagabb ez a szegmens, mint azt sejtettük. A Whitereport 2016. év első negyedévi adatai is ezt támasztják alá: míg 2010 első felében még csak 235 rejtvénylapcímet listázott a mediabrowser, addig 2016-ra ez a szám elérte a 299-et.

A hat évvel ezelőtti adatok alapján ezt a 235 rejtvénylapot összesen 26 kiadó jegyezte, ami átlagosan közel 10 lapot jelentett kiadónként. Ez 2016-ra már elérte a 38 kiadót, amely jelentős növekedést mutat a korábbi évekhez képest.

A rejtvénylapok izgalmas sajátossága, hogy többségük kizárólag a lapeladásból és nem a hirdetési bevételeiből tartja fent magát, ami ékes bizonyítéka, hogy a rejtvénylapok mindmáig nagy népszerűségnek örvendenek a lakosság körében.

Máig lapozgathatjuk a Skandináv, a „Plusz egy”, a sudoku, esetleg az országos Füles, vagy a 70 Skandi, akár a Kisalföld Rejtvény magazinjait, a printválaszték szerencsére még mindig igen nagy.
(BrandTrend)