Kategória: Hír és Média.

Admin kategória: Hír.

„A print áll minden Waitrose terv középpontjában” – mondta Tim Pearson, a Waitrose brit szupermarket lánc média ügynökségének vezetője a 2016-os Newsworks’ Shift konferencián, Londonban. Szerinte a print a leghatékonyabb csatornájuk és ez hozza a legjobb reklámköltség-megtérülést, mind a márka, mind a konverziós mérési szempontok alapján.

A Waitrose kreatív ügynökségének vezetője, Tammy Einav szerint a „printhirdetés lehetővé teszi, hogy a sztorinkat izgalmasabban és gazdagabban adjuk elő, például sorozathirdetésekkel, vagy reklám és egy recept kombinációjával ugyanabban a lapban.” Az olvasó printhez fűződő személyes, bizalmas viszonya miatt a hirdetéseket is hitelesebb információforrásnak, akár a tartalom szerves részének tekinti.

A digitális információk általánosságával szemben az olvasó a printtel szemben személyes érintettséget, emberközelibb viszonyt érez, ezért a szakemberek úgy vélik, hogy a hirdetés, a saját magazin és hírlevél kiadása, valamint az online hirdetések a Waitrose sikerének a kulcsa.
(BrandTrend)