Kategória: Képes hír és Média.

Admin kategória: Képes hír.

A cégcsoport portfólió-fejlesztésének részeként FEM3 néven új életmód csatorna indul szeptember 5-én. A nézői visszajelzések és a kutatások azt igazolták, hogy a FEM3 brand jól ismert és közkedvelt a célcsoport körében, ezért amikor az új, tematikus csatornák indításáról döntés született, kézenfekvő volt, hogy életmód témakörben ezt a brand-et építi tovább a TV2 Csoport.

Az új csatorna programkínálatát prémium vásárolt és megnövelt számú saját gyártású tartalom képezi. A FEM3 elsősorban a női nézőket célozza meg, azokat, akik szívesen kapcsolnak egy olyan csatornára, ahol a változatos programstruktúra alappilléreit a trendi reality-k, dokumentumfilmek, és a saját gyártású műsorok adják. A hétköznap délelőttönként jelentkező életmód magazin, aFEM3 Café fiatalos hangvétellel várja a nézőket. A rutinosnak számító Czippán Anett és Berki Krisztián mellett négy új képernyős látható: Mádai Vivien és Kinter Oszkár tapasztalt műsorvezetőként csatlakoznak a csapathoz, míg Polyák Lilla színésznő-énekesnő és Stohl Luca táncművész először mutatkoznak be a FEM3-on ebben az új szerepkörben.

varkonyi

Visszatér a képernyőre Várkonyi Andrea. A Micsoda nők! Várkonyi Andreával című ízig-vérig nőknek szóló talkshow műsorvezetőjeként hétről-hétre különböző karakterű hölgyekkel vitatja meg azokat a témákat, amelyek a leginkább beszédtémát szolgáltattak a médiában, a közösségi oldalakon, vagy éppen a szépségszalonokban.

Joshi Bharatot sem kell bemutatni a nézőknek, a Joshi, a legjobb barát című vadonatúj beszélgetős műsorában baráti őszinteséggel beszélget sztárvendégeivel.

A saját gyártás mellett, számos vásárolt tartalom várja a nézőket az életmód, divat, egészség, DIY világából.

A csatorna arculatát az Umbrella csapata valósította meg. A sok-sok üde szín, az életteli, izgalmas animáció a tartalom sokszínűségére, könnyedségére rímel. Az arculat a műsorok szórakoztató világának egyfajta esszenciája, mellyel a női célcsoport azonosulni tud, melyben inspirációra lel.
(BrandTrend)