Kategória: Hír és Média.

Admin kategória: Hír.

Folytatja és továbbfejleszti a Marquard Media és a Samsung Magyarország stratégiai együttműködését, amelynek keretében a két vállalat digitális tartalmi megoldásokat kínál exkluzívan a Samsung mobileszközök vásárlói számára. Az együttműködés alapjául a Marquard Media kiemelkedő szerkesztőségi, tartalomgyártói és fejlesztői szakértelme és a Samsung vezető és innovatív mobil tevékenysége szolgál.

Magazinok app 1

A 2014-ben indult partnerség keretén belül minden Samsung Galaxy Tab készüléken elérhetővé váltak a JOY, Éva és Men’s Health magazinok interaktív verziói. Most a digitális innováció új szintre lép: a Marquard Digital Services és a Big Fish által fejlesztett úttörő Magazinok applikációban a bővített márkakínálatból a felhasználók saját maguk válogathatják össze az őket érdeklő tartalmakat és témákat, érdeklődési körüknek megfelelően szemezgethetnek a divat, szépségápolás, egészséges életmód vagy akár a gasztronómia és a sztárok világát érintő témákból, ezáltal összeállítva a saját, személyre szabott digitális magazinjukat. Az applikációban olyan vezető életmódmárkák érhetőek el, mint a JOY, Éva, InStyle, Shape, Men’s Health és Runner’s World. Az alkalmazáson belül helyet kaptak a Marquard Media által készített 360 fokos videók is, melyek hónapról hónapra frissülnek majd.

„Két év tapasztalattal a hátunk mögött, a Samsunggal közösen láttunk neki a digitális magazinolvasást újraértelmező alkalmazás teljes átalakításának. Figyelve a tartalomfogyasztási szokások aktuális trendjeit, a felhasználói viselkedést és az egyre személyesebb igényeket, az applikáció előző verziójában úgy döntöttünk, a magazinolvasás élményét mobilon is elérhetővé tesszük. Ennek a mobilfókuszú tervezésnek köszönhetően a táblagépek mellett már minden újonnan vásárolt Samsung okostelefonra is automatikusan telepítésre kerül  a Magazinok alkalmazás. Büszkék vagyunk rá, hogy a közös munka során egy rendkívül innovatív és előremutató tartalomfogyasztó alkalmazást hoztunk létre. A legfontosabb, hogy ez nem egy újabb hírolvasó, hanem igazi szórakoztató központ, olyan algoritmus alapú szolgáltatás, amely a fogyasztók egyéni érdeklődési köreire épül és amely egyszerre kínálja a print, valamint az online és videós tartalmak fogyasztásának lehetőségét személyre szabott módon” – fogalmaz Lencsés Dávid, a Marquard Digital Services vezetője.

„A Samsungnál a legmodernebb technológiák és eszközök kifejlesztése mellett különösen nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy minél gazdagabb és igazi értéket képviselő tartalmakat is kínáljunk a felhasználóinknak. A Marquard Digital Servicesszel folytatott, több évre visszanyúló, sikeres közös munka eredménye a most bemutatott Magazinok applikáció. A gondosan megtervezett felület az online és a print magazinok legjobb tulajdonságait ötvözi, amivel a piacon egyedülálló prémium tartalomfogyasztási élményt nyújt a Samsung mobileszközök vásárlóinak” – nyilatkozta Nyilas Orsolya, a Samsung vállalati kommunikációs vezetője.

Az applikáció ingyenesen elérhető az összes Samsung Galaxy táblagépen és a Samsung okostelefonokon.
(BrandTrend)