Kategória: Hír és Média.

Admin kategória: Hír.

A stratégiai együttműködés keretében a TriMedia Kft. a Rádió1 reklámfelületeinek értékesítését végzi, amely a spot és a non spot alapú reklámokra egyaránt vonatkozik. A TriMedia Kft. feladata a Rádió1 reklámfelületeihez kapcsolódó üzletpolitikai stratégia kidolgozása és megvalósítása.

Bakai Mátyás, a Rádió1-et működtető Radio Plus Kft. ügyvezetője szerint a TriMedia Kft. szakmai tapasztalata és referenciái garantálják a sikert. A TriMedia Sales House 10 éve működik a rádiós piacon, az együttműködéstől a Rádió1 reklámbevételeinek dinamikus növekedésére számít.

Hauk Zoltán, a TriMedia Kft. ügyvezetőjének álláspontja, hogy a bővülő rádiós piac újra növeli jelentőségét a médiapiacon, egyre több csatorna hallható Budapesten, ami a hallgatók számának növekedését jelenti. A Rádió1 brand jól illeszkedik a TriMedia portfóliójába, a fiatal felnőttek kedvenc adójaként pontosan pozícionált célcsoportot kínál a hirdető partnereknek.

A TriMedia Kft. a Sláger FM – amely újra visszakerül a portfóliójába – és a Rádió1 mellett számtalan helyi rádió reklámidejét is értékesíti, így országos rádiós reklámkampányokat is optimalizál.
(BrandTrend)