Kategória: Képes hír és Média.

Admin kategória: Képes hír.

Új lehetőséget kínál az Iskolamarketing játszóházi portfóliója, a Hoppá! médiacsomag az innovatív és egyben hatékony hirdetési megoldást kereső vállalatok számára. A prémium családi célcsoport elérését nyújtó szolgáltatás egyik első partnere a Vodafone, amely “Együtt a család” kampányában élt ezzel a kommunikációs lehetőséggel.

Reklámzaj-mentes környezet, hosszú kontaktusidő, kiemelt fogyasztói csoport elérése – többek között ezt kínálja az Iskolamarketing új játszóházi portfóliója, a Hoppá! médiacsomag a hirdetők számára. A médiaügynökség partnereinél havonta mintegy 77 ezer szülő fordul meg, akik a játszóházak speciális funkciójából adódóan az ott töltött idő jelentős részében rendkívül fogékonyak a külső ingerekre.

Voda1

A Hoppá! médiaportfólió indoor kínálatában többek között poszter elhelyezési lehetőség, kijelzőkön való megjelenés, szórólapozás, termékminta osztás, asztal- és padlómatrica, valamint számos BTL megoldás is szerepelnek. Az online kampányok hatékonyságát pedig a 50 partner játszóház regisztrált vendégeinek küldött, 150 ezer AB státuszú szülőt elérő hírlevél, valamint 96 ezres közösségi média elérés garantálja.

„A játszóházakban történő hirdetésre kialakított Hoppá! portfóliónk teljes körű lefedettséget és maximális elérést biztosít ügyfeleink számára a hálózatunk által elért 35 budapesti és 15 vidéki helyszínen, tökéletes lehetőséget kínálva a prémium családi célcsoport megszólításához. Ráadásul ez az innovatív megoldás rendkívül hatékony is, hiszen egy reklámzaj-mentes környezetben juttathatják el üzeneteiket a fogyasztókhoz egy igazán családias élethelyzetben” – mondta Bendl Mátyás, az Iskolamarketing Média Kft. ügyvezető igazgatója.

csuszas1

Az Iskolamarketing portfóliójában 2015. májusától érhető el a Hoppá! szolgáltatáscsomag, amelyen belül indoor, BTL és online elérést is nyújtanak. A megoldás része többek között a Hoppá! Magazin, amely a játszóházakban ingyenesen olvasható. A prémium minőségű kiadványt a játszóházak szülői pihenőinél, brandingelt tárolókon helyezik el, a magazin különlegessége, hogy két címlappal készül, annak érdekében, hogy mind a nőknek és férfiaknak is vonzó legyen.

„A Vodafone Family bevezetésekor fontosnak tartottuk, hogy a családokat a hagyományos médiaeszközökön túl olyan újszerű találkozási pontokon is megszólítsuk, ahol a megfelelő közeg még relevánsabbá teszi az üzenetünket” – fogalmazott Palincsár László a Vodafone Magyarország médiaügynöksége, a TeamRed Média ügyvezető igazgatója.
(BrandTrend)