A tartalom és a forma is megújult a 24.hu-n. Mától minden eszközre optimalizált oldallal, letisztult designnal, egyszerűbb rovatsruktúrával fogadják az olvasókat. A fókuszban a mértékadó cikkek, a saját szerzői anyagok, valamint a fiatalos és virális tartalmak állnak. A felhasználói élmény növelése mellett a hirdetői felületeket is érinti a változás: a hirdetők új, látványos, elsőként a 24.hu-n bevezetett formátumokból választhatnak.
Kustánczi Norbert, a 24.hu főszerkesztője a megújulással kapcsolatban így fogalmazott: „Az utóbbi bő másfél évben olyan szinten mélyült, szélesedett, erősödött a Hír24 tartalomkínálata, hogy úgy éreztük, mostanra teljesen szétfeszítettük a „hír” szó jelentését. Logikus lépés volt tehát, hogy a frisskontent-piacon egy megújult branddel, letisztult designnal, még változatosabb tartalommal, és a jelenleginél is erősebb site-tal, a 24.hu-val menjünk tovább. A 24.hu egy folyamatosan fejlődő, vibráló, az olvasói igényeket mindig szem előtt tartó, és a tartalomfogyasztási trendeket nemcsak követő, hanem diktáló oldal, ami soha nem áll meg.”
A megújulás részeként az FN24, a Sport24, a Technet és a Mobilport a 24.hu egy-egy alrovataként erősíti tovább az új brandet.
A minden eszközre optimalizált oldal a fejlesztés során egyszerre váltott designt és motort, így még gyorsabb, a felhasználói élményre még inkább fókuszáló portálként szolgálja tovább olvasóit.
A megújulással a 24.hu rovatstruktúrája is egyszerűsödött, hirdetési felületeit optimalizálták, valamint teljesen új desktopos és mobilfelületetek vezettek be a hirdetők mind jobb kiszolgálására.
„A Hír24 a CM Sales portfólió egyik zászlóshajójaként – havi 1,2 milliós látogatottságával és 60 milliós oldalletöltéssel – eddig is meghatározó online szereplő volt, de a brandváltással tovább emeljük a tétet. Az utóbbi évek egyik legnagyobb léptékű termékmegújításától mind a látogatópiaci, mind a hirdetőpiaci oldalon további jelentős előrelépést várunk, amely újabb lendületet ad az elmúlt öt év során tapasztalt fejlődésnek. A 24.hu képében partnereink szeptembertől egy modern, tartalmi és vizuális tekintetben egyaránt minőségi médiatermékkel találkozhatnak, ami az eddigieknél is hatékonyabban szolgálja majd kommunikációs céljaikat. A megújulás és a folytonos fejlődés természetesen hirdetési felületeinket sem kerüli el, így hirdetőink olyan új, látványos formátumokból válogathatnak majd, melyeket elsőként a 24.hu-n vezetünk be” – mondta el Steff József, a 24.hu hirdetési felületeinek értékesítését végző CM Sales Kft. kereskedelmi igazgatója.
(BrandTrend)