Kategória: Hír és Média.

Admin kategória: Hír.

Az NBA szupersztárjával, Carmelo Anthonyval hoz létre vadonatúj márkát a Nickelodeon. A közös projekt keretében megvalósuló Turtles by Melot a Tini Nindzsa Teknőcök inspirálták, a világhírű animációs sorozat egyik legnagyobb rajongója, a Melo néven is ismert Carmelo Anthony kreatív igazgatóként járul hozzá a teknőcös termékvonal sikeréhez.

A cél egy olyan globális, különböző területeket felölelő brand létrehozása, amelyben helyet kap többek között a lifestyle, a lakberendezés és a videojátékok is. A Turtles by Melo várhatóan 2016 tavaszán debütál a Tini Nindzsa Teknőcök filmváltozatának folytatása előtt. A Paramount Pictures 2014-es kasszasikerét követő moziban szerepet kapott a hatalmas teknőc-rajongó hírében álló szupersztár amerikai kosaras, Carmelo Anthony is.

<> on June 9, 2015 in Las Vegas, Nevada.

Amióta megérkezett az NBA-be, Carmelo Anthony „Melo” nem csak az egyik legjobb pontszerző a ligában, hanem sokoldalú játékos, családapa és rendkívül sikeres üzletember. Háromszoros olimpiai érmes sportoló, 2008-ban az Év Kosárlabdázójának választották, 2013-ban ő lett az NBA pontkirály, hatszor választották be az év csapatába. Többször is pontszerzési rekordot döntött: egy mérkőzésen 62 pontot dobott – ez a bravúr eddig csak 5 embernek sikerült a kosárlabda-történelemben. Jelenleg New Yorkban él feleségével, Alani Nicole “La La” Anthony-val és kisfiúkkal, Kiyannal.

<> on June 9, 2015 in Las Vegas, Nevada.

A Nickelodeon több évtizede óriási sikerrel futó animációs sorozata, a Tini Nindzsa Teknőcök 2012-ben indult újra, jelenleg a harmadik televíziós évad fut. A világhírű széria több mint 170 országban látható és több mint 50 nyelvre fordították le. A teknőcök már 30 éve a modern popkultúra részesei, és hiába vannak túl a harmadik ikszen, mindig tinédzserek maradnak, akik sikeresebbek, mint valaha. A pizza-imádó Michelangelóék rajongói Magyarországon először hazánk legnépszerűbb gyerekcsatornáján, a Nickelodeonon láthatják a televíziós sorozat epizódjait.
(BrandTrend)