Az elit világmárka magyar változata 30-40 százalékban hazai tartalmat kínál majd, célja pedig, hogy a Hello! nemzetközi szinten elfogadott hagyományai mentén mutassák meg a magyar sztárvilág társasági és üzleti élet színe javát.
A Magyarországra akkreditált spanyol nagykövet, José Ángel López Jorrín ünnepélyes keretek között adta át az első számot a címlapon szereplő Vajna házaspárnak. A Kiscelli Múzeumban megtartott nyitógálán a hazai sztárvilág legjelesebb képviselői mellett az üzleti élet több száz kiválósága is megjelent.
Díszvendégként köszöntötték az egykori magyar királyi család képviseletében Habsburg György főherceget, az utolsó trónörökös fiát. Az apropót az adta, hogy a főherceg Zsófia nevű lányának keresztszülei a volt spanyol király, János Károly, illetve felesége, Zsófia.
A lap első hirdetői máris felismerték, hogy a HELLO! klasszikus, mégis modernül elegáns, a sztenderdeket gondosan betartó nemzetközi brand. Világszerte azonosan magas színvonalat képvisel. Garantált minősége a valóban fizetőképes célcsoporthoz juttatja el az üzenetet. A HELLO! presztízst jelent a sztároknak, az olvasóknak és a hirdetőknek egyaránt. Az eredetileg spanyol világlap, az ¡HOLA! több mint 71 éve számít a műfaj etalonjának.
A Nagy-Britanniában is műfajteremtő HELLO! a magyar kiadással együtt már 11 nyelven hozzáférhető. A magazint 20 millió ember olvassa hetente. A havonta megjelenő magazinnal egy igényes, műfajában egyedülálló lappal bővül a magyar lappiac.
(BrandTrend)