Kategória: Hír és Média.

Májustól az Origo Adnetwork hálózata a Vivatv.hu,a Mtv.co.hu, a Comedycentral.hu,a Nickelodeon.hu és a Paramountchannel.hu oldalakkal bővül.

A minőségi tartalomszolgáltatókat összefogó Adnetwork hálózat újabb, fiatalokat elérő oldalakkal bővült. A Viacomhoz tartozó, zene és humor tematikára épülő, 15-29-es és 18-49-es korosztályt megcélzó weboldalak havonta 9,7 millió oldalletöltést és 420 ezer videóindítást generálnak. A legnagyobb látogatottságú Viacom oldal a vivatv.hu, amelynek elérése évről évre 9%-kal bővül. A márkák közösségi médiás feliratkozásai Facebookon 1 millió fölött, Twitteren 140 ezer fölött járnak.

“A Viacom portfóliójában sok olyan fiatalos szórakoztató tartalom található. Ezért is nagy öröm a számunkra ez a hosszú távú együttműködés, amely hozzájárul a lehetőségek maximális kiaknázáshoz is” – mondta Lakinger József, a Viacom régiós marketing- és kommunikációs igazgatója.

“Az együttműködés megvalósulásával az Origo Zrt. tovább erősödik a fiatalok elérésében. A zenei tematikával azt a 15-24 éves korosztályt szólítjuk meg az eddiginél is hatékonyabban, ami hagyományosan kihívást jelent a nagy online kiadók számára” – jelentette ki Somodi Hajnalka, az Origo Zrt. marketing és kommunikációs vezetője.
(BrandTrend)