Kategória: Hír és Média.

Az Éva magazin gazdagítja tematikus különszámainak palettáját a 2015. április 2-án megjelent Éva Utazó – 52 hétvége Magyarországon című kiadvánnyal.

Az összeállítás felfedi hazánk rejtett kincseit és kihagyhatatlan látnivalóit, méghozzá úgy, hogy mindenféle családi állapotra és érdeklődési körre kiterjedően kínál utazási ötleteket, ajánl kulturális és turisztikai programjavaslatokat, tippeket az étkezés és a szállás kérdéskörére is – az év összes hétvégéjére!

A kiadvány szerkezeti felépítése a kerékpár- és gyalogtúráktól kezdve, a városlátogatásokon és a fesztiválokon keresztül, a wellness programokon át egészen a nyugalmas természeti szépségekig és a különleges helyszínekig minden lényeges úti célt érint.

Célja, hogy a családdal, barátokkal, kettesben vagy gyerekkel utazók kihagyhatatlan kézikönyveként támogassa Magyarország lakosságát az egészséges életmód kialakításában, a rekreációban, a szabadidő kreatív és emberi kapcsolatokat erősítő, minőségi megélésében.

Az utazások tervezésében természetesen számtalan internetes link, valamint az Éva Utazó különszámhoz kapcsolódó weboldal is segíti a kalandvágyó olvasókat: az extra online cikkek és plusz szolgáltatások az evamagazin.hu/utazo oldalon találhatók meg. Itt az utazások a beágyazott Google Maps alkalmazásban  nemcsak ténylegesen megtervezhetők, de az egyes helyszínek az olvasók által nyilvánosan értékelhetők is.

Az Éva Utazó a Marquard Media tervei szerint 6 hónapig lesz kapható a magazinpiacon. Terjesztése itthon minden kiemelt, nagy forgalmú árushelyen, valamint külföldön, Románia magyarlakta vidékein zajlik.

Az elmúlt esztendők során az Éva számos újdonsággal gazdagította a magyar magazinpiacot. Az Éva nem csak digitálisan, hanem a női havilap piacon egyedülálló módon, print verzióban is képes volt a növekedésre: 2014-ben 7%-os példányszám növekedést ért el a magazin 2013-as total átlag eladott példányszámhoz viszonyítva. ( 2013: 18 426, 2014: 19 834 Forrás: MATESZ gyorsjelentések, 2013 és 2014 total sold átlag)
(BrandTrend)