Kategória: Márkás beszélgetések.
Admin kategória: Márkás beszélgetések - kerekasztal.

“A reklámpiacon és a kommunikációs tanácsadásban most válik ketté a valós tudás, és az, amikor csak valaki nagyjából ért valamihez. Most valóban nehéz, valóban súlyos, húsbavágó problémákra kell választ találni, olyan megoldásokkal, amik ráadásul nincsenek ott a fiókban és nem lehet őket csak úgy előrántani, mert nincsen rá példa. Élő ember ma Magyarországon nem nagyon foglalkozott visszaeső piacon termékkel és marketinggel. Ezt kiegészítendő jön rá az, hogy a maga a kommunikáció világa is megváltozott. Önmagában is mindenképpen figyelemre méltó az, hogy úgy dolgoznak ügynökségek és ügyfelek, ahogyan dolgoztak az ötvenes években. Tehát ugyanúgy épül fel ma egy reklámügynökség, mint David Ogilvy idejében, New York-ban. De a munka jellege teljesen más, és ehhez képest pedig az iparág strukturálisan sem követte le a változásokat. Magyarországon a két nagy kihívás egyszerre jelentkezett. Ezekre kérdésekre kerestem a választ tavasszal két hónapig a Columbia University-n, New Yorkban.”

Hallgasd meg:

Barna Tamás
ügyvezető igazgató
Republic Group