Kategória: Márkás beszélgetések.
Admin kategória: Márkás beszélgetések - kerekasztal.

“Nem elég szocio-demográfiai alapon, jövedelem, kor alapján meghatározni a célcsoportjainkat, hanem igenis vizsgálni kell a digitális érettség és éretlenség szempontjából. Ha egy cég, amelyik tömegterméket gyárt, és tömegekhez akar – akár Magyarországon, akár más piacokon – üzeneteket eljuttatni, akkor annak kétfajta célközönséggel kell kommunikálni, azokkal, akik digitálisan érettek és azokkal, akik pedig éretlenek. Nem elég más csatornákon megközelíteni, üzeneteket eljuttatni az éretteknek és az éretleneknek, hanem más kreatívokat kell kitalálni a számukra. Legfőképpen azért, mert az egyik push típusú, a másik pedig pull típusú kommunikáció.”

Hallgasd meg:

Bognár Tamás
ügyvezető igazgató
PanMedia, PM Digital