Kategória: Márkás beszélgetések.
Admin kategória: Márkás beszélgetések - kerekasztal.

” De nagyon nehéz elhelyezni a piacon, mert bizonyos értelemben a piaci logika ellenében működik, hiszen nem arról szól, hogy vedd meg, használd kicsit és dobd el. Mindenki azt mondja Londonban és Dubaiban is, hogy ez olyan, amit majd lehet hordani évekig, és ezért ezt nehéz értékesíteni. Miután ezt a tapasztalatot a világ különböző helyein megszereztem, utána jogos volt a kérdés, hogy ezzel most mit szeretnék csinálni. Erre meg már nem tudok másképp válaszolni, minthogy nekem ez az életem, ennek a csapatnak ez az élete. Bizonyos értelemben nagyon komoly üzleti döntésekkel és bizonyos értelemben nagyon erős emocionális döntésekkel azt választottuk, hogy ezt mi csináljuk. Azt gondolom, hogy ennek a brandnek az épülése nyilván azon múlott, hogy ezeket az érzelmi és gazdasági döntéseket meg kellet hozni, mert különben maradt volna belőle egy a sok divatcég közül.”

Hallgasd meg: Zoób Kati