Kategória: Márkás beszélgetések.
Admin kategória: Márkás beszélgetések - kerekasztal.

“Nagyjából fej-fej mellett van látogatószámban a blog.hu és az index. A blog.hu az egy irtózatos méretű content farm, az index pedig egy újság, tehát sokkal fókuszáltabb tartalmi egység. A blog.hu látogatottsága nagyon sok kicsi egységből tevődik össze. Ezért aztán például egy vállalati sales az viszonylag nehezen boldogul vele, bár régóta és nagyon ügyesen próbálkoznak vele, de ugye nagyon nehéz eladni egy olyan tartalmi formát, amiről nem tudjuk, hogy mikor fog frissülni, nem tudjuk, hogy hányan fogják olvasni a következő bejegyzést és közben meggyőzni a hirdetőt arról, hogy akkor most próbálkozzon ezzel. Igaz, hogy meg lehet vele állapodni úgy, hogy ha nem nézi senki, akkor nem kell fizetnie, csak neki meg közben tolni kellene a kampányt.”

resized__250x203_Tota_W_Arpad
Tóta W. Árpád

“Kicsit nehezebben kezelhető, ugyanakkor viszont, hogy egyáltalán vannak blogok és már ennyi van, az szerintem mindenképpen egy üdvözlendő dolog, annak ellenére, hogy megint egy buzzword-öt érzek. Itt egyszerűen egy technológiai keretről van szó, ami lehetővé teszi, hogy bárki, most azonnal elkezdjen publikálni, amiről csak akar, és ez szegmentálja a piacot.”

“Na, azért hogy a hirdetők, hogy hová lapátolják a pénzt, az ugye, már elnézést, de….”

A teljes beszélgetés ITT hallgatható meg!

(BrandTrend)