Kategória: Márkás beszélgetések.
Admin kategória: Márkás beszélgetések - kerekasztal.

Az elmúlt évtizedekben a fröccsnek az imázsa megváltozott. Tehát egy olyan italnak számított, ami nem túlzottan elegáns és nem igazán minőségi. Ugyanakkor azáltal, hogy a magyar bor nagyon jelentős fejlődésen ment keresztül az utóbbi húsz évben, ez magával hozta azt is, hogy a fröccsel is lehet mit kezdeni, hiszen akkor jó minden termék, ha az alapanyag is jó. Kilencven óta megtanultuk, hogy van 4P, meg van reklám és eladásösztönzés, nyomja is mindenki ezerrel, de arra nem figyel, hogy ha nincs egy alap, akkor rezek rövid távú és sérülékeny dolgok. Egyik neves borászunknak van egy mondása, hogy nem kell mindig libamájat enni. Ez ugyanúgy igaz a borra is, tehát nem hiszem, hogy csak az jelentené az élvezetet, ha valaki mindig a legmagasabb minőségű, legértékesebb borokat fogyasztja. Itt van egy fogyasztói deficit. A magyar fogyasztó még napjainkban is habzsolni akar. Ezen a habzsolási vágyon még nem jutott túl, és ez nagyon nagy mértékben megnehezíti a magyar termékek preferenciájának a kialakulását és tudatosulását.

A teljes beszélgetés ITT hallgatható meg!