Kategória: Márkás beszélgetések.
Admin kategória: Márkás beszélgetések - kerekasztal.

Biztos, hogy vannak olyan iparágak, ahol egyáltalán nincs rá szükség, hiszen a célközönség teljesen elérhetetlen a Facebookon, és teljesen felesleges, hogy ezzel foglalkozzon valaki. A közösségi médiát egy olyan kiegészítőnek tartom, ami egy általános kkv-nak, vagy egy általános üzleti szereplőnek szükséges, kell vele foglalkozni, de nem ez az alap, nem erre kell építeni. Ez egy nagyon jó megjelenési lehetőség, de a corporate site-ok nélkül, a saját tulajdonban lévő, jól működő üzleti oldalak nélkül sokkal kevésbé tudja elérni a saját célközönségét. Kockázatos, hiszen mi történik akkor, ha a Facebook üzletpolitikájával nem illik össze a termék, mi történik akkor, ha a Facebook úgy dönt, hogy bezárom a kapuimat.

A teljes beszélgetés ITT hallgatható meg!