Kategória: Márkás beszélgetések.
Admin kategória: Márkás beszélgetések - kerekasztal.

Ezelőtt tíz évvel nyugodt szívvel igennel válaszoltam volna arra a kérdésre, hogy a legfontosabb a személyes kapcsolat. Ma nyugodt szívvel azt mondom, hogy nem. Ma az a legfontosabb, hogy egy szövetségnek, eseménynek azt kell bizonyítania, hogyan tud adni kézzelfogható marketing előnyöket, amik egy nagyon részletes szerződésben rögzítve vannak. Soha nem volt olyan partnerünk, aki ne kérte volna számon nagyon precízen azt, hogy hol, milyen megjelenések voltak, hogy milyen lehetőséget kapott arra, hogy az ügyfeleinek bemutatkozzon, vagy éppen utólag az értékelésnél fölhozta a hibákat, amelyeket nyilván időnként elkövetünk. Tehát ma már ez nagyon kiegyensúlyozott üzleti viszony, ezért is fontos, hogy egy olyan termék legyen, amelyik vonzó, tehát a vevő, a szponzoráló megtalálja azokat az értékeket, amelyekre kíváncsi. Az igaz, hogy a vitorlázás alapbázisa az mégiscsak egy prémium vevő réteg, és ez vonzza azokat a cégeket, amelyek elsősorban ezt a prémium vevő réteget akarják elérni. De a verseny itt is elég nagy.

A teljes beszélgetés ITT hallgatható meg!