Kategória: Márkás beszélgetések.
Admin kategória: Márkás beszélgetések - kerekasztal.

Berkes Péter, BrandFestival szakmai igazgató, marketing szakértő
Rácz Félix, sportmenedzser
Kassay Lili, Business Group ügyvezető, szponzorációs szakértő
Vincze Ottó, volt válogatott labdarúgó, BL szakkommentátor
Talmácsi Gábor, “Talma”, világbajnok motorversenyző

Berkes Péter, BrandFestival szakmai igazgató, marketing szakértő: “A fejlettebb sportpiacokon a sportolók, akik tényleg személyes márkává nőtték ki magukat, azok tökéletesen tűhegyes celeb stratégiával építkeznek. A sportolónak nem csak a sportpályán kell egy bizonyos életvitelt, egy bizonyos magatartásformát megjeleníteni, hanem a sportpályán kívül is. És ha ezt nem tudja hozni, akkor ez a márkára is át tud transzferálódni.”
Rácz Félix, sportmenedzser: “A tehetséghez, sztár alkathoz, illetve a menedzsmenthez egy nagyon fontos dolgot is hozzá kell tennünk, és ez a teljesítmény. Persze lehet kreálni különböző kreatív pr megjelenéseket, de egy idő után ezek elfáradnak. Persze, a cégek ilyenkor nagyon vigyáznak az imidzsükre és azt mondják, hogy a mi poliszinkbe ez nem fér bele, de ugyanakkor szükségünk van az arcra, mert az arc az folyamatosan ott van, szerepel, van egy közösség, aki ismeri és el tudunk általa terméket adni.”
Kassay Lili, Business Group ügyvezető, szponzorációs szakértő: “Az a néhány év, szerencsésebbeknek egy évtized, amíg a cégek, márkák melléjük állnak és együtt dolgoznak, az nagyon rövid, illetve nagyon kockázatos. A sport, a szereplői, nagyon sok kapcsolódási pontot adnak a partnerré váló márka számára, aminek a teljesítmény és az oda vezető út az egy nagyon fontos maghatározó alapja.”
Vincze Ottó, volt válogatott labdarúgó, BL szakkommentátor: “Én a labdarúgás mellett döntöttem, és már akkor egyértelműen megfogalmazódott bennem az a cél, illetve vágy, és ez volt végig a döntő az egészben, hogy hová szeretnék eljutni. Sokan napi témát adnak a bulvárnak, én személy szerint nem tartozom közéjük. Mindig is kerültem ezt, bár sokszor volt rá lehetőség, bátorítottak is, hogy vállaljuk be, mert így még nagyobb ismertségre teszünk szert. Én ezt nem vállaltam. ”
Talmácsi Gábor, “Talma”, világbajnok motorversenyző: “Számomra ez egy játék volt mindig, és ahogy nőttem fel, egyre tudatosabbá vált, hogy én motoros vagyok, versenyző vagyok. Jöttek az újabb gondolatok, célok, hogy mit szeretnék elérni, de mindig hittem magamban. Mindig ki tudtuk találni, hogy ebben az országban, az adott szponzorokkal milyen típusú kommunikációra van szükség. Mi soha nem mentünk ebbe a celeb világba.”

 

A teljes beszélgetés ITT hallgatható meg!