Kategória: Márkás beszélgetések.
Admin kategória: Márkás beszélgetések - kerekasztal.

Átalakulóban a reklámpiac, ez közhely, de azokat a momentumokat érdemes megragadni az átalakuló piacban, amelyek maradandó élményt, nyomot, lenyomatot hagynak az ügyfelekben, a hallgatókban. Én nem mondom azt, hogy a klasszikus reklámozásnak ne lenne helye. Már csak azért is nagyon fontos, mert a mai média modellek, egyáltalán a tartalomgyártás ebből tud megélni. Tehát ezért is azt gondolom, hogy ez elhagyhatatlan. Nyilván való, hogy az emberek, a befogadók valamiféle átvezetése az új médiumok irányába sem történhet az egyik pillanatról a másikra. Tehát valahogy ebben az átalakuló média szcénában kell tudatosabbá tenni az amúgy is egyre tudatosabbá váló ügyfeleket. Nem mondom, hogy el kell viselniük néhány márkát, hanem inkább örülni kell néhány márka jelenlétének, ha bizonyos információkhoz hozzá szeretnénk jutni. Lehet válogatni, éppen ezért kell ebben az átalakuló kommunikációs élettérben, vagy erőtérben új dolgokat is kitalálni.

 

A teljes beszélgetés ITT hallgatható meg!