Kategória: Márkás beszélgetések.
Admin kategória: Márkás beszélgetések - kerekasztal.

Az IMEDIA-nak mint üzleti médiafigyelőnek, az ügyfelei értékrendjét kell előtérbe helyezni. Az üzleti életben magas presztízse van a rádiónak és a televíziónak, illetve a hagyományos médiának, beleértve a napilapokat is. Ennek erős szerepe van, tehát a hírek területén ez adja meg a főbb híreket. Általában kritikus helyzetekben kérnek szélesebb spektrumot, tehát ott figyelnünk kell a FaceBook-ot, az iwiw-et, mindenféle fajta hír site-ot, ami létezik Magyarországon. A blog és a hír site-ok az egyszerűbbek. A közösségi médiában, ami nagyon pörög, a FaceBook, a fórumok, a blog bejegyzésekhez tartozó hozzászólások, ez is fontos terület. A médiafigyelés eleje az a vállalatokkal foglalkozik, beletartozik ebbe a vállalat vezérigazgatója, kommunikációs vezetője vagy az a személy is, akit éppen szponzorál a vállalat. Ezeket is gyakorlatilag a szemlék elején hozzuk, tehát ez is fontos kategóriába tartozik. Az ügyfeleink szerencsére nap mint nap jönnek újabb és újabb igényekkel, ezeket természetesen lefejlesztjük.

A teljes beszélgetés ITT hallgatható meg!