Kategória: Márka és jog.

„Generációk óta a Chuck Taylor, ismertebb nevén egyszerűen „Chuck” (itthon Dorkó) milliókkal szerettette meg magát, világszerte az elmúlt évszázadban több, mint egy milliárd példány kelt el belőle” – nyilatkozta a Converse elnök-vezérigazgatója, Jim Calhoun, a Huffington Post-nak. „Örülünk a tisztességes versenynek, de nem hisszük, hogy a cégeknek joga lenne lemásolni a Chuck levédett megjelenését. ”

converse-all-star

A Converse All-Stars először 1917-ben került a piacra. Az 1920-as években átnevezték Chuck Taylor All-Starsra, a kosárlabda játékos után, aki rengeteget tett a márkáért, megnyitva ezzel az utat a hírességekről elnevezett márkás cipők előtt. A csillagos logós, gumi orrú cipők az 1980-as években sportcipőből a grunge és punk rockerek alapvető lábbelijévé alakult.

A kereset, melyet kedden nyújtottak be a New York-i szövetségi bíróságra, azt állítja, hogy a Chuck Taylor utánzatok száma 2008 óta az egekbe szökött. A cég, amely a Nemzetközi Kereskedelmi Bizottsághoz további panaszokat adott be, pénzbeli kártérítést követel a perben.
(BrandTrend)