Kategória: Márka és jog.

Az alapvetően reklámjogi kérdéseket érintő irányelv rendelkezéseinek európai szinten is egységes értelmezése fontos mind a fogyasztók, mind a piaci szereplők számára.

A konferencia sorozat célja felhívni a figyelmet a jogértelmezési problémákra, s nem utolsó sorban a gazdag magyar tapasztalatokra támaszkodva, befolyásolni a nemzetközi trendet. Kiemelt téma idén a gyógyhatással kapcsolatos és az “akár” jellegű reklámok, de áttekintik az EU szintű általános fejleményeket és néhány tagállam jogalkalmazási tapasztalatait. Előadóik az USA-ból, Brüsszelből, Hollandiából és Lengyelországból is érkeznek.

A rendezvény előadásai publikálásra kerülnek, a tavalyi konferencia kapcsán kiadott angol nyelvű könyv hamarosan elérhető lesz.

A konferencia munkanyelve angol, a részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött, melyet a www.ucpdirective.com honlapon lehet elvégezni. Itt további információkat is találnak a programról.
(BrandTrend)