Kategória: Képes hír és Kutatás.

Admin kategória: Képes hír.

A kapott válaszoknak köszönhetően reális képet kaphatunk arról, hogy merre is tart 2016-ban a hazai e-kereskedelem. Hogyan alakulnak a hazai trendek? Mennyire éri meg fejleszteni egy webáruházat? A webáruház-tulajdonosok mely marketing eszközökre, fizetési vagy szállítási módokra esküsznek?

A következő grafika a felmérés legfontosabb eredményeit tartalmazza:

nagy_webaruhaz_felmeres_infografika

Íme egy rövid összefoglaló, hogy mit is lehet megtudni a felmérésből:

  • Hogyan változott a webáruházak forgalma 2015-ben?
  • Mennyi az átlagos napi látogatottság, tranzakciós érték?
  • Milyen szállítási és fizetési módokat preferálnak a webáruház tulajdonosok?
  • Ki mely marketing eszközt tartja a leghatékonyabbnak, és melyiket használja?
  • Mennyien rendelkeznek hagyományos (offline) üzlethelyiséggel a webáruház mellett?

A szöveges értékelést is tartalmazó elemzés elérhetőNagy-Webaruhaz-Felmeres-2016-Eredmenyek
(BrandTrend)