Kategória: Kutatás.

Az OTP visszaszerezte első helyét, bár a bank elérése csak minimálisan nőtt. A pénzintézetek többsége vesztett híraktivitásából. Ezzel újra az év elejére jellemző struktúrák köszöntek vissza.

Az OTP cikkeinek többsége tőzsdei hír, illetve sporthír; az MKB szponzorációi révén került a második helyre; az Erste harmadik helye elemzéseinek köszönhető. Az OTP számait árnyalja, hogy több tucatnyi cikk jelent meg a Benedek Fülöp ügyvezető igazgató elleni perről, egyértelműen negatív kontextusban.

Előző heti számain a listavezetők közül csak a K&H tudott javítani a K&H Gyógyvarázs akciói, a Magyar Állami Operaházzal közös jótékonykodása, illetve a Tej Terméktanáccsal kötött együttműködési megállapodás miatt.

A bankszektorhoz kapcsolható megjelenések átlagosan a teljes médiazaj 6-8 százalékát teszik ki. Az aktivitás mélypontját, 5 százalékék alá süllyedve, a karácsonyi-újévi szezonban érte el. Az elmúlt héthez képest az arány több mint fél százalékpontot emelkedett.

TOP 10 bank által elért fogyasztók száma (millió fő, becslés – IMEDIA Kft.)

top10 bank

TOP 5 bank által elért fogyasztók száma (millió fő, becslés – IMEDIA Kft.)

top5 bank

A bankszektor részesedése az országos médiazajból (IMEDIA Kft.)

bank_mediazaj(BrandTrend)