A Brand Finance listája alapján a Ferrari többek között a kívánatosság, az ügyfelek lojalitása, az internetes jelenlét, valamint a dolgozói elégedettség tekintetében is kiemelkedett. A kimutatás készítői, így nem csak AAA+ minősítést ítélték a márkának, hanem az összesített pontszámok alapján a legerősebb brandnek járó elismerést is.
„Az ágaskodó paripát a világon mindenütt felismerik, még olyan helyeken is, ahol nincsenek aszfaltozott utak. A Ferrarinak a hazájában és világszerte rengeteg csodálója van, ráadásul ez már jóval több, mint márka iránti elkötelezettség. Ez már igazi kultusz, kvázi vallás. A márka ereje megkérdőjelezhetetlen” – nyilatkozta David Haigh, a Brand Finance igazgatója.
A márkák érték szerinti listáján egyébként a Ferrari 4 milliárd dollárra becsült értékével csak a 350. helyen zárt. A lista első helyén harmadik éve az Apple található.
Brand Finance Top 50 márka:
(BrandTrend)