Kategória: Kutatás.

A 20. század elején az expresszionizmus olyan művészeti irányzatot jelentett, amelyben az alkotó inkább szubjektív reflexióinak kifejezésére helyezte a hangsúlyt, mintsem a külső, látható világ ábrázolására. A 21. század beköszöntével új értemet nyert az önkifejezés, de a forrás továbbra is maga az alkotó. Az internet lett az újkori vászon – derül ki az Ipsos legfrissebb nemzetközi kutatásából.

internet_vaszon

Nemzetközi szinten a válaszadók 24%-a beszélgetést kezdeményezve, közösségi vagy más oldalakon eredeti ötleteket elhelyezve valósítja meg önmagát. A magyarok ugyanilyen arányban teszik ezt. Természetesen az átlagnál jóval aktívabbak a 35 év alattiak (39%), az 50 év felettieket azonban kevésbé vonzza ez a kifejezési forma (10%).

Ha olyan agorákat teremtenétek, amelyek fórumai a fentieknek, azt vennétek észre, hogy egyre több időt töltenek ezeken az emberek. S ha még válaszra is méltatjátok fogyasztóitok bejegyzéseit, meghálálva a figyelmeteket, egészen biztos, hogy hasznos gondolatokat osztanak majd meg veletek márkáitokról.
(BrandTrend)