Kategória: Kutatás.

Az Ipsos médiabrandeket és médiaszemélyiségeket vizsgáló kutatássorozata (MediaBrandTrack) havi rendszerességgel méri különböző elsősorban televíziós műsorok és személyiségek ismertségét és szimpátiáját a hazai 15 évnél idősebb lakosság körében. Az országos, havi 1046 fős kutatás – 2012 októberétől 2013 februárjáig – áttekintett eredményei alapján azt láthatjuk, hogy az M1-en futó Eurovíziós Dalfesztivál válogatóműsora, az „A Dal” is bekerült a legkedveltebb műsorok közé a nézői megítélés alapján. A kutatás során mért televíziós személyiségek közül pedig egyik legkedveltebb „híresség” Novodomszky Éva lett, aki a többi között a Dal című műsor háziasszonya.

A kutatás során az is felmérésre került minden műsor esetében, hogy a nézők szerint mennyire illenek/ passzolnak az egyes műsorok az adott televíziós csatornákhoz. Ebben a kérdésben is nagyon pozitívan teljesített az „A Dal”, hiszen a műsort nézők 83%-a szerint illik ez a műsor az M1–hez.

(A kutatás háttere: minden hónapban különböző médiamárkák, médiaszemélyiségek és műsorok ismertsége és nézői szimpátiája kerül felmérésre, havi 1046 fős országos reprezentatív mintán, személyes kérdezés alapján. – Ipsos omnibuszkutatás keretében ) 

Legszimpatikusabb televíziós személyiségek a szimpátia skála alapján (Minimum 50%-os ismertséggel rendelkezők körében, 2012. október – 2013. február közötti eredmények alapján):

Forrás:  Ipsos

Legkedveltebb televíziós műsorok a tetszési skála alapján (Minimum 25%-os ismertséggel rendelkező műsorok körében, 2012. október – 2013. február közötti eredmények alapján):

Forrás:  Ipsos

(BrandTrend)