Kategória: Kutatás.

A további szolgáltatások, mint a fizetős TV vagy a vonalas telefon nincs ilyen jó helyzetben.
A legrosszabbul a mobilos adatforgalmi csomagok jártak. A válaszadók majdnem fele (48%) teljesen felmondaná a szolgáltatást, ha anyagi megszorításokat kellene megtennie, további 17% pedig alacsonyabb, olcsóbb csomagra váltana.

"Ezek az eredmények azt sugallják, hogy míg az amerikaiak szerint az otthoni szélessáv alapvető fontosságú, a mobiltelefonos adatforgalom csak a "jó, ha van" kategóriába tartozik" – mondta David Mercer, a Strategy Analytics nevében.

A Pew Internet & American Life Project szerint az amerikai felnőttek 22%-a a 2009 március/áprilisát megelőző 12 hónapban csökkentette mobilos kiadásait, hogy pénzt spóroljon meg. Csak 9% volt azok aránya, akik az Internet-előfizetést mondták le vagy váltottak kisebb csomagra.

Lehet, hogy a mobilinternet és az okostelefon-alkalmazások a marketingesek érdeklődési körében állnak, a fogyasztók azonban úgy érzik, megvannak nélkülük is – egyelőre.
(DMSZ-eMarketer)