Időpont: 2018. szeptember 6. csütörtök, 9.00–16.00
Helyszín: Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)
Eredményes hirdetési célzások a megváltozott Facebook-algoritmusra, célcsoportunk vándorlásának követése és más hangon megszólítása. Earlybird kedvezményes regisztráció augusztus második feléig!
Miről szólnak?
A ti elérési adataitok is folyamatosan romlanak? Szeretnéd megtudni, hogyan használd másként a Social Media felületeit a megváltozott, romló paraméterek mellett, sokkal eredményesebben? Mert még mindig a legolcsóbb hirdetési és marketing felület a Social Media. B2C-ben magasan vezet a Facebook, pedig az utóbbi időben az adatbotrány, az eredménytelenebb algoritmusa és a GDPR miatt megtépázódott a tekintélye. B2B-ben például a LinkedIn is nagyon feljött. S mire lehet használni a többi médiafelületet? Mivel helyettesítsük a GDPR által bezárt elérési lehetőségeket?
Facebook, Instagram, YouTube, Messenger, Viber, Twitter, LinkedIn, Snapchat, Pinterest, blogolás.
Hol legyünk jelen és hogyan?
Szeretnéd megismerni a Social Media legújabb, profitot hozó taktikáit és módszereit? Várunk ismét a Social Media nagy találkozóján, ahol azonnal alkalmazható legfrissebb nyerő módszereket, megoldásokat sajátíthatsz el a legjobb hazai social media szakértőktől.
Kinek hasznos?
Kis-, közép- és nagyvállalati döntéshozóknak, értékesítési és marketingvezetőknek, kommunikációs szakembereknek.
Témáik
Helyzetkép a közösségi oldalak népszerűségéről, a marketinges szemszögéből.
Többe kerül és kevesebb emberhez jutunk el? Megváltozott Facebook hirdetési algoritmusra új válaszok.
Hogyan változtak az üzleti modellek a közösségi médiában?
Influencer-marketing. Már csak rajtuk keresztül lehet bármit eladni?
Ne csak csináld, add is el! – Fejlesszük vállalkozásunkat!
A számok nem hazudnak! A mérhető social media/influencer/content marketing.
Instagram és YouToube praktikák. Költsünk pénzt eredményesen!
A Messenger. A mobil, a Social Media és a Messenger együtt marketingcélokra.
Márkaépítés a Social Mediában. Vigyázz, mert rombolás is bekövetkezhet!
Interakcióban a célközönséggel. Hogyan érjük el?
Használjuk piacmegismerésre és visszacsatolásra!
A chatmarketing technológiai fejlődés diktálta új eszköztára.
Milyen ma a jó poszt és hirdetés? Tartalom vagy forma.
A marketinges lehet jó blogger? Üzletet is előmozdító bloggerség.
Az adatvezérelt marketing, remarketing új technikái.
Élet a Facebook-on kívül. Nem csak „futottak még” kategóriák.
Még mindig az ügyfélélmény, az érzelmekre hatás, a személyesség!
Részletek: itt.
(BrandTrend)