Kategória: Képes hír és Konferencia.

Admin kategória: Képes hír.

Október 27-28. vészesen közeleg, szóval itt az ideje, hogy egy kis kedvcsinálóval keltsük fel az érdeklődést. A fő téma a 360 fokos brandexperience jövője. Mivel a reklámzajt egyre nehezebb áttörni, a márkáknak kézzel fogható élményeket kell nyújtaniuk a közönségüknek. A multiplatform branding, a transmedia storytelling eddig elképzelhetetlennek tűnő, új dimenziókat nyit meg. Ezek a közeljövő legmeghatározóbb trendjei.

15 év nem múlt el nyomtalanul a Fesztivál életében sem: mára a marketing- és kommunikációs szakma regionális csúcstalálkozójává nőtte ki magát. A program idén is a jövő megoldatlan kérdéseire fókuszál, azokat a területeket kutatva, amik továbblendítik az iparágat. A tartalom a hazai konferenciák között egyedülálló, hiszen az ügynökségi, a tartalom-szolgáltatói és a megrendelői oldal együttes erőiből áll össze, 30 valódi véleményvezérrel. Közülük is kiemelkednek a külföldi szaktekintélyek: Joe van Brussel (Huffington Post, Director of content strategy), Daniele Guidi (WeWood, co-founder), Aivory Gaw (AKQA UK, Associate planning director), Fabian Roser (DDB Hamburg, Managing director) és Josefine Billström (INGO, Head of planning strategy).

brandfestival

Na, de hogy jön ide a flamingó?
Úgy, hogy amit megeszik, az színezi őt magát. A jobb tápláléktól szebb, színesebb, feltűnőbb lesz.
Aki részt vesz a BrandFestival-on, az a legfrissebb szellemi táplálékkal lesz gazdagabb, hogy a márkája az itt megszerzett tudásnak köszönhetően kitűnjön a sorból, túlragyogja a többi brandet. Találkozzunk és táplálkozzunk együtt a BMC-ben október végén!
(BrandTrend)