Kategória: Képes hír és Konferencia.

Admin kategória: Képes hír.

Három évvel ezelőtt két osztrák fiatal eldöntötte, hogy változtatni kívánnak az európai konferenciák kultúráján, és elébe mennek a világ változásainak.

A BrandTrend a Fifteen Seconds fesztivál partnereként találkozott és beszélgetett a világ elkövetkező időszakát befolyásoló márkáival és személyiségeivel. Két nap alatt 120 speaker és több mint 2000 résztvevő ünnepelt Grazban.

A Fifteen Seconds egyszerre lett üzleti, kreatív és innovációs konferencia. Olyan márkák, mint a New York Times, Guardien, Hyperloop, Mercedes, Forbes, Red Bull, Oracle, IKEA, MasterCard mind partnerként álltak a törekvés mellé, és három év alatt Európa gamechanger konferenciáját hozták létre.

A speakerekkel való beszélgetések közül a BrandTrend-en már olvasható a Scott Morrisonnal készült interjú, hamarosan pedig az új beszélgetéseket is publikáljuk.
(BrandTrend)