Kategória: Hír és Konferencia.

Admin kategória: Hír.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Mobilmarketing tagozata és a Magyar Telekom május 24-én ismét konferenciát rendezett a mobilkommunikációban jártas és az iránt érdeklődő szakemberek számára.

A program a köszöntők után az Egyesült Királyságból érkező vendégelőadó, Nick Fuller, az ottani direktmarketing szövetség mobil tagozatának korábbi vezetőjének vitaindító előadásával kezdődött: a legfrissebb brit kutatási adatokon keresztül mutatta be a teljes világpiacra és az EU országaira is érvényes eszközhasználati trendeket – mind fogyasztói, mind hirdetői szempontból.

A rendezvény további előadó voltak Bognár Vera, a MediaCom digital knowledge és account managere, Boroznaki Gergő, a Crane ügyfélkapcsolati igazgatója, Brindza Gábor, a Madhouse ügyvezetője, Pataki Gábor, a Mobitárca Szövetség főtitkára, Peter Hofbauer, az osztrák Lucy Marx vezetője, Krázli Zoltán, a GS1 vezető szakértője, Gönczy Gábor, a Stylers Group vezetője, Vit Soupal, a Deutsche Telekom Business Marketing Europe, M2M / IoT és Big Data vezetője, Nagy Norbert, a PrimeRate marketingvezetője, Mondovics Péter, a MasterCard marketingvezetője és Maráczi Fruzsina, a TáMOP MeNTA projektjének munkatársa. A rendezvény záróakkordjaként az előadók egy része kerekasztal-beszélgetés keretében a nap folyamán elhangzottak értékelésével, újrafeldolgozásával összegezte a konferenciát.

„Nick Fullert, az angol digitális és CRM gurut is idézve elmondhatom, hogy immár nem az egyes technológiák vagy kommunikációs csatornák évéről beszélhetünk, hanem a „nagyközönség-követés marketingjének” éveiről. Ennek mobilmarketinges lehetőségei pedig kreatív és nagyon széleskörű megoldásokat mutatnak, viszont egyelőre nagyrészt kihasználatlanok” – nyilatkozta Vámos-Hegyi Attila, a DIMSZ Mobilmarketing tagozatának elnöke a programról.
(BrandTrend)