Az október 29-30-án, a Budapest Music Center-ben megrendezésre kerülő eseményen a „Márkalojalitás” alapgondolata mentén elemzi a jövőt a több, mint 100 előadó.
Idén jubilál a BrandFestival. A 15. születésnapját ünneplő rendezvény Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai csúcstalálkozója. Az elmúlt rendezvényeken a majd 400 márkáról szóló, 643 előadást, közel 6500 résztvevő követte.
„A növekedési lehetőségek elősegítése és a profitabilitás megőrzése érdekében a cégvezetőknek új stratégiai irányokat kell kijelölniük. Versenyelőnyt szerezhetnek a vállalati erőforrások racionalizálásával, a termékfejlesztéssel, az alacsonyabb árakkal, az innovációval, a portfólió-bővítéssel, működési folyamatok egyszerűsítésével és a márka iránti lojalitás növelésével” – nyilatkozta Barna Tamás, a BrandFestival elnöke, a Republic Group reklámügynökségi csoport alapító-tulajdonosa.
Az újra kétnapos esemény célja bemutatni a „Márkalojalitás” irányait, elemezni a legfőbb szakmai trendeket. A megjelentek felfedhetik a saját cégükben rejlő üzleti lehetőségeket.
Az idei esemény sztárelőadója lesz a világ egyik legjelentősebb márkatanácsadó ügynökségének, a Brandflight-nak az első számú vezetője, Thomas Gad, aki a márkázás jövőjéről (What’s the Future of Branding? – User Experience Driven Branding) tart majd előadást.
A BrandFestival idén, 2015. október 29-30-án, a Budapest Music Center-ben várja mindazokat, akiknek fontos, hogy innovatív ötletekkel tartsák magukat az élmezőnyben: http://brandfestival.hu/
(BrandTrend)