Kategória: Konferencia.

2014.november 18.

Miért pop?

A pop-art tiltakozás a modern társadalom elidegenedettsége, a közhelyek uralma, az elcsépelt művészi formák ellen.

Miért branding Popstars ?

A branding Popstars tiltakozás a kommunikációs szakma elidegenedettsége, a közhelyek uralma és a valódi gondolatok kiforgatása ellen.

branding-popstars

A #branding POPSTARS konferencia célja

A márkák ereje az eredeti gondolat és az érzelem. Ez a fogyasztókkal való kapcsolódás alapja. Tehát nem az újabb buzzword-ök, a mozgásban lévő média platformok követése a cél.
Tegyük a helyükre azokat a buzz-word-öket, amik a marketing szakmát uralják!

Igaz, hogy a kommunikációs csatornák bővültek, a fogyasztók már maguk is alakíthatják a márkák sorsát és együtt írhatják tovább egy-egy márka szappanoperáját. Ez újabb módokat ad a brandek és márkatartalmak újrafűzésére.
Maradjunk meg a DNS értékeinek megfelelő márkánál, alakítsuk a kapcsolatot a „ma” és „itt” fogyasztóival úgy, hogy mégis hagyjuk márkánkat organikusan fejlődni. Akik nap mint nap ezeket az újabb és újabb utakat keresik, ők beszélnek november 18-án, ők a mi Branding Popstarjaink.

Hol?

Akvárium klub
Budapest, V. kerület, Erzsébet tér

További információk és jelentkezés:

#branding POPSTARS