A beszélgetés ITT hallgatható meg!
Vendégek:
Spielmann Katalin, Coca-Cola, médiaigazgató: “Nálunk különösen fontos, hogy az ügynökségek együtt dolgozzanak. Akkor jó egy ügynökség, ha erős emberek dolgoznak benne, akik túl tudnak lépni a saját szakterületükön.”
Tóth Orsolya, Zenith Optimedia, ügyvezető igazgató: “A kérdés az, hogy az ügyfél milyen megbízással fordul a partner felé. Én igenis mindent szeretnék vinni.”
Gulyás János, Szonda-Ipsos, vezérigazgató: “A kérdés az nem az, hogy mindent csinálhasson, mondjuk egy kutató cég, vagy egy BTL ügynökség, hanem az, hogy ki az, akinek a legnagyobb beleszólása van a stratégiába.”
Liptay Gabriella, Magyar Telekom, lakossági üzletág kommunikációs vezető: “Általában az ügynökségeknek magasabb a kvalifikációjuk, több idejük, szélesebb látókörük van a kommunikációs területen. Tehát én el is várom egy-egy ügynökségtől, hogy előttünk járjanak, mindannyiunk előtt.”
Fabricius Gábor, Republic Csoport, kreatív igazgató: “Én a személyekben hiszek, a személyek tapasztalatában hiszek, az együttműködésben a partnerekkel és kevésbé a fém dobozokban, amit cégeknek nevezünk.”
Csomor Tamás, DRAFTFCB, ügyvezető igazgató: “Mi BTL ügynökségként kicsit máson szocializálódtunk, nevezetesen, hogy amit megcsináltunk, azt azonnal mérték.”
Moderátor: Kőszegi András- BrandTrend Kommunikáció