A beszélgetés ITT hallgatható meg!
Résztvevők:
Sós B. Péter – Népszabadság online rovatvezető
“Mivel az emberek figyelméért folyik a harc, ezért teljesen mindegy, hogy mely csatornán jut el az emberekhez az a bizonyos tartalom, ami drága pénzen megtermelődött. Ezért valóban mi is egy integrált szerkesztőséget építünk arra, hogy bármilyen csatornára tartalmat tudjunk termelni. Szerintem az online-ban van csak igazán pontos lehetőség arra, hogy jól célzottan lehessen hirdetni.”
Mucsi Csaba – MTV újmédia főszerkesztő
“Kutya kötelességünk az, hogy minél több felhasználóhoz eljuttassuk a tartalmat. Azt a tartalmat, amit a Magyar Televízió készít. Nem feltétlenül úgy, hogy magáért a tartalomért fizetni kell, és nem feltétlenül úgy, hogy más keressen ezen.”
Fekete Attila – TV2 digitális média igazgató
“Már nem televíziónak kell lenni, televíziós vállalkozásnak, hanem média vállalkozásnak, ami tartalmat állít elő és a lehető legtöbb felületen megpróbálja eljuttatni azt a fogyasztóknak. Legyenek azok nézők, hallgatók vagy internet használók. Azért nálunk hangsúlyosabban jelenik meg az, hogy pénzt is kell termelni. A mi tulajdonosunk nem fog pénzt ölni abba, hogy tartalmat gyártson úgy, hogy az veszteséges.”
Pintér Róbert – Szonda-Ipsos online stratégiai igazgató
“Képzeljük el, hogy elmegyünk az újságárushoz, és ott bármilyen újságot ingyen megkapunk, viszont fizetni kell azért, hogy a járdát használjuk.”
Moderátor: Kőszegi András – BrandTrend Kommunikáció