A beszélgetés ITT meghallgatható
Résztvevők:
Dr.Jakab János – BAT Hungary jogi igazgató
“Olyan társadalmi igények fogalmazódnak meg mind a fogyasztók, mind pedig a gyártók vagy a kommunikációval foglalkozók számára, aminek az eredménye a túlszabályozottság.”
Agócs Mónika – Dreher Sörgyárak Zrt. vállalati kapcsolatok vezető
“Itt az a kérdés, hogy mi a szerepe a vállalatnak, az egyénnek és az államnak. Itt a nagy kérdőjel.”
Székely Krisztina – Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete elnök
“A gyógyszeripar csak úgy kerülhet ebbe a körbe, hogy egy rendkívül szabályozott kommunikációjú ipar, de amit közvetít az mindenképpen érték.”
Karvalics Attila – MOL stratégiai kommunikációs igazgató
“Nem is a szabályozás már a fontos, hanem hogy a cég hogy viselkedik a környezetében.”
Megyer Örs – Önszabályozó Reklám Testület elnök
“Attól, hogy száz fogyasztónak nem tetszik valami, attól még nem biztos, hogy az rossz vagy etikátlan. De lehet, hogy csak két fogyasztónak nem tetszik, és az etikátlan.”
Moderátor: Kőszegi András – BrandTrend Kommunikáció